Japonia este aici! Povestea Choya

Călătoria fascinantă a Choya, care se întinde pe parcursul a peste o sută de ani, începe în 1914, când fondatorul companiei, Sumitaro Kondo, s-a concentrat inițial pe cultivarea strugurilor, iar după 10 ani de cultivare a strugurilor pentru vin, a început să producă vinuri și rachiuri. Rădăcinile umile ale CHOYA i-au conferit o apreciere profundă pentru arta agriculturii și un angajament de a lucra mână în mână cu producătorii din Ume. Această tradiție continuă până în prezent.
Cu toate acestea, vânzările au stagnat și nu a existat nicio creștere. Capul familiei a călătorit în Europa, în Franța, iar în locuri precum Bordeaux și Bourgogne, domnul Kondo a constatat că prețurile vinurilor de acolo erau surprinzător de scăzute. Atunci și-a dat seama că vinul japonez nu va putea niciodată să concureze cu băuturile alcoolice de peste ocean. Așa că a decis să se concentreze pe băuturi care puteau fi produse doar în Japonia.
        Un nou început.
În 1959, compania a luat decizia istorică de a începe să producă Umeshu, care la acea vreme era produsă individual de fiecare familie. Viziunea lui Kondo a fost aceea de a face produse delicioase de înaltă calitate, de care clienții să se îndrăgostească. Aceasta a devenit o parte centrală a misiunii CHOYA, transmisă prin generații de lideri, vizibilă în fiecare sticlă CHOYA vândută astăzi.
În calitate de pionier în industria Umeshu, CHOYA a fost printre primii care au descoperit potențialul Ume (Prunus mume sau cais japonez), un fruct japonez care este un ingredient cheie în crearea unor lichioruri irezistibile. Ume este un fruct acru cultivat în principal în Japonia și este un ingredient tradițional în bucătăria japoneză. Cu expertiza sa în cultivarea și prelucrarea ume, CHOYA a devenit un producător de top de Umeshu.
În 1968, CHOYA a pornit într-o misiune globală de a împărtăși cultura tradițională japoneză, începând cu exportul de Umeshu. Până la mijlocul anilor 1980, operațiunile la scară largă au fost lansate în Europa și s-au extins în continuare în Asia și în America. Astăzi, popularitatea Umeshu a crescut vertiginos, în mare parte datorită eforturilor CHOYA.
                                                                                         Astăzi
Astăzi, Choya a devenit sinonimă cu lichiorul tradițional japonez de fructe ume. Compania controlează toate procesele de producție, inclusiv selecția, maturarea și amestecul de ume. Deși există multe mărci pe piață, ceea ce diferențiază Choya este faptul că firma merge mult mai departe, colaborând cu cultivatorii locali de ume pentru a cerceta și dezvolta ume pentru a fi folosite în Umeshu. De fapt, Choya este cel mai mare cumpărător de ume din Japonia și probabil din lume. În ultimii ani, CHOYA a continuat să evolueze, lansând noi produse, cum ar fi Umeshu organic, Umeshu aromatizat și Umeshu fără alcool.
       Originalitate
Cu mai mult de 90% din produsele CHOYA Umeshu certificate Umeshu în Japonia, puteți fi siguri că aveți parte de o experiență de gust real, nealterat. Este demn de remarcat faptul că alte vinuri de prune pe bază de vin adesea nu îndeplinesc criteriile de autenticitate, deoarece conțin sulfiți care nu sunt utilizați în mod tradițional pentru a face Umeshu autentic. Umeshu autentic se face folosind alcool de trestie de zahăr, care oferă o aromă de ume mai proeminentă decât vinul de prune, deoarece acesta poate masca aroma de ume și se percep doar notele mai puternice, de vin fermentat.
Vă mulțumim că ați citit articolul nostru de pe blog și că ați aflat despre diversitatea și calitatea produselor Choya! Sperăm că această mică incursiune în gama de produse pe care o oferim v-a inspirat. Nu uitați, aceasta este doar o mostră din posibilitățile inepuizabile disponibile în magazinul nostru online!
Dacă simțiți că doriți să luați parte la această experiență excepțională, vă rugăm să vizitați magazinul nostru web, unde veți găsi o gamă largă de produse Choya. Veți găsi cu siguranță alegerea perfectă la prețuri competitive!
Nu ezitați să parcurgeți gama noastră și să vă alăturați taberei iubitorilor de produse Choya! Kampai!